Szombat, 2020-08-15, 8:32:35
OMSI - SzombathelyFőoldal

Regisztráció

Belépés
Üdvözöllek Vendég | RSS
Honlap-menü
Belépés
Főoldal » 2013 » Július » 20 » Az építkezés tovább folytatódik
5:12:25
Az építkezés tovább folytatódik
Tovább építkezem a pályán, ennek mára már látszatja is van. Következő kiszemelt vonalam a 3-as jelzésű. Viszonylag sokat gondolkodtam azon, hogy melyik vonal legyen a következő. Végül több érvet sorakoztattam fel magamnak a 3-as mellett. Az egyik az, hogy a vonal körülbelül harmada megegyezik a 7-es vonaléval, így tulajdonképpen a pálya 33-3%-a már kész is van :D Másrészt pedig direkt olyan járatot próbáltam keresni, ahol sűrűbb a követés, ezáltal több busz szükséges a vonal kiszolgálásához. Mivel a 7-es vonalon egy busz jár, így az, hogy a 3-ason a csúcsidőszakokban négy busz közlekedik, mindenképpen előrelépést jelent.

A vonalról pár jellemző:

Kámon és Olad között közlekedik. Mindkettő lakóövezet, utóbbi tömházakból álló lakótelepnek ad otthont. A két végállomás között a vonal érinti többek közt a Vasútállomást, a Városházát, valamint az Árkádia bevásárlóközpontot.

- 8,5 km hosszú
- A menetidő mindkét irányban 28 perc, de a két végállomás közelében kettéágazik a vonal egy-egy hurkot leírva.
- Mint fentebb is írtam, maximum 4 busz közlekedik a vonalon, ekkor 15 perces követés van, egyébként pedig 2 busszal fél órás a követés.

A pályát három szakaszra bontottam magamnak. A középső a már korábban a 7-es vonal miatt megépült szakasz. Ezzel különösebb teendőim nincsenek, az útjelző nyilakba kell beillesztenem a 3-as számot. Valamint, ha megfigyeltétek az Óperint Üzletház és a Városháza között van egy nem használt buszöböl. Annyit mondhatok, hogy ez nem sokáig marad kihasználatlan. :)
A pálya második szakasza az Óperint Üzletháznál lévő kereszteződésnél válik szét a 7-es járattól. Érinti a buszpályaudvart, valamint a Haladás stadionját, végül pedig Olad városrész lakótelepén végállomásozik. A pálya harmadik szakasza a Vasútállomásnál válik le a 7-esről. Míg az Újtemető felől érkező járat beáll a végállomásra, addig a 3-as tesz egy kört az állomás előtti téren és a sínekkel párhuzamos úton indul további útjára. Útjába esik többek közt az Aréna Savaria, valamint a Tüdőkórház. A végállomás előtt szemközt néz velünk a METRO áruház, végül pedig macskaköves úton kanyarog be a Pipacs utcában lévő végállomásra.

Egy aprócska gond van mindössze, mégpedig az, hogy a 3-as járat csak hétköznap közlekedik. Hétvégén a 35-ös járat közlekedik annyi különbséggel, hogy a két végállomáson túl néhány megállót pluszban érintenek még. Valószínű, hogy ez a járat is szerepelni fog a következő kiadásban.

Ideírtam már egy kisregényt, de a pálya jelenlegi állapotáról még nem esett szó. :D Szóval, az a helyzet, hogy a 3-as járat útvonalát megépítettem, az útvonalat megalkottam, menetrend is van már és a buszok is járnak immár Kámon és Olad között. Hátravan még az objektezés. Szerintem ha minden jól halad, még nyáron kiadásra kerülhet a pálya. :)
Megtekintések száma: 309 | Hozzáadta:: Laci | Helyezés: 5.0/1
Összes hozzászólás: 0
Név *:
Email *:
Kód *:
Naptár
«  Július 2013  »
HKSzeCsPSzoV
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Mentett bejegyzések
Barátaink:
Statisztika
Keresés
Copyright MyCorp © 2020